Pages

Sunday, January 23, 2011

::.DeMaM ExAm MeLaNdA.::

Assalamualaikum..

syukur kerana di beri peluang "mengemas" blog yg agak bersarang...alasan seperti biasa malas nk update...tp ni time nk exam, rajin pl nk update...hehehe...aku nk updated pun pasal exam..
rasa sat ja sem ni..sem ni aku amik 5 subjek ja, so tak pack r cam sem2 seblum ni, tp subjek dia, walaweee boleh tahan gak r...terutama sekali hari2 exam nyer..kalu boleh setiap tahun nk bg berderet jer tiap2 paper..
bg r gap sedap mata memdng sikit  =) ..memandang kan ni dah pun pertghan degree aku, so exam kali ni tak leh main2 dah...focus n be more serious..

exam dah dkt ni, tlg la jaga kesihatan korg k...sebab aku pernah kna serang 1 sakit ni masa exam...uhuhuh...rasa sia2 jer belajar coz tak dpt menterjemahkan dgn btul masa exam...so jaga ksihatan...moga Allah permudahkan urusan kita..

pada sume rakan seperjuangn ku... apis, udin,alep, aida, kak ika,mira,ekin, ira, ain, akib,ijat & afifah sifi, acap junior2 n senior2 n sume yg mghadpi exam all da best in your exam.... aku tau ni sume muka top2 scorer ni boleh buat punya la...

moga Allah permudahan segala urusan kita...



p/s: Bittaufiq wan najah fil imtihan buat semua pembaca yang bakal menempuhi peperiksaan akhir. Semoga berjaya dengan cemerlang di dunia mahupun di akhirat, insyaAllah..





9 comments:

AiRa's stUfF said...

goodluck ntuk fain jugakkk

ijat said...

x sebut nama aku pun..
majuk...:(

.: F@!n :. said...

ijat aku sebut la...tgk btul2...siap package lagi =p...

ijat said...

kuang hajau...
aku main2 jela...
xpe2...
anyway,thanx...
makan dalam 2...:)

LoVe_mE !Qa said...

a bunch of luck utk fain jgk..yup,yg paling penting kne jaga kesihatan diri..akak sendiri telah mengalami nya masa sem lepas..mmg betul2 kena fight sakit tu dgn deal dgn kesabaran dlm diri..

p/s: semoga kita semua berjaya dalam exam kali ni..ameen ;)

.: F@!n :. said...

ijat: hahaha...rileks jat..skali skla..all da best..

kak iqa: huhuh..hanya jauhari yg mgenal manikam... ameen...

ainxplod said...

jap2... ain dlm blog hang tue aku ke??? hahha...

anyway, all d best gak...:-)

.: F@!n :. said...

ceh baru perasan....dah nk hbs exam dah pun...

ainxplod said...

la.. okey lah tue...