Pages

Thursday, September 2, 2010

::.PeMiMPiN DtG DaN PeRgI.::




" pis dapat msg??hari ni ada usrah, ko p tak??? " fuiihhhh....kejam pulak bila ingt kan balik...dialog yg selalu berkumandang 2 tahun yg lepas dan mgambil masa agak lama nk adapt...tp org yg menghantar msg tuk berusrah tak pernah pun putus asa mgajak...



;;.gmbr tahun lepas semsa hiking di gunung dato..::

senjak di sapa di mmu..pekenalan d pantai pangkalan balak...camping...jaulah...qiam...semua tu kami semakin erat...pejam celik pejam celik dah 2 tahun setgh dah pun...

semalam munkin perjumpaan "keluarga"kami yg terakhir sebelum bertemu "keluarga yg baru"...agak beremosi gak smalm huhuhu...munkin last dgr ucapan dr beliau..cepat rasanya msa berlalu... sure kami rindu teguran nada jenaka abg tu ... walaupn jenaka, tp berdesup2 kna kat hati ni...hehehehe



halal kan sgala ilmu...maknan yg di belanja n paling serba salah bila kami mula2 dulu cuba mgelak berusrah..moga ada lg kesempatan selps 4 tahun tuk kita ketemu...cam abg selalu ckp bila ada ja ahli usrah yg kuar dan dtg ...
" pemimpin akan datang dan juga pergi. berjuangn mesti ditrus kan" ..




::.benar la istilah usrah tu keluarga.::


P/S: Moga ukhwah kita semua sampai ke syurga...



9 comments:

..: nurafaz :.. said...

tahniah abg khair. semoga berjaya dlm apa jua yg abg khair lakukan.
tak salah kiranya sy nk mengucapkan terima kasih. ^^,

fain.. makna usrah besar sebenarnya. sedih kirenya ditinggalkan begitu shj.[^_^]. walau apa pun.. even abg khair xde..teruskan la apa yg telah dimulakannya..

.: F@!n :. said...

btul tu mira..makna usrah tu besar..tp kita akan lebih tahu istilah usrah itu keluarga kalu kita involve sndri dalm usrah... =)

zackwan said...

salam....kenape weh??da abis ke usrah korng??bkn ker usrah nie xder pnhujung.....

.: F@!n :. said...

wslm...la zakwan ko ni bca ler btul2...kan lastly aku da ckp perjuangn mest di trus kan ..walaupun manuasia tu akan pergi...nercya akan ada yg dtg juga...usrah akan ada selagi kita hidup.. =) apa yg aku cuba sampaikan ada adalah appreciation terhadap sesorg..TAK ADA pl statement usrah ku ini dah sampai ke phujung... ;)

ainxplod said...

salam...hmm tu lah.. pejam celik pejam celik dh 2 thn stgh dh aku tunggu hang blnje...:-D

.: F@!n :. said...

wslm....ceh ..aku ingt ko singgah blog ku ini tuk mintak maaf ker bg duit raya ka...ni tuntut pl hutng...hehheeh...ada rezeki ada la tu...

Wan Haffiz said...

waa..namaku menjadi contoh dan teladan dlm kisah ini..hurm

.: F@!n :. said...

apih...teladan tu...

ainxplod said...

ade eh?? tak perasan pun:-D