Pages

Monday, June 7, 2010

::.MeNjAnGKaU UmUr 20.::

Allhamdullah....
saat menaip entry ni, umur ku sudah pun mejankau 20 tahun..uhhhuhu cam tak percaya ja...tp syukur ke hadrat illahi cz badan ni masih lg boleh bernafas dan sihat... thanks pada yg wish n thanks gak pada yg buat prank kat aku...kuang asam betul time2 subuh pl tu...
aku ingt terlps bila dah tdo awal, tp firasat hati aku btul, c apis n uddin tak kan lps kan aku cam tu... kdgran suara apis n uddin mendayu2 gerak aku bgun subuh...punya la romantik..tiba2 1 cecair yg berbau d sapu ke muka badan n rambut...keadaan masih blur,aku meredha kan keadaan cz masih blur...huhuhu...ingt mimp rupa nya btul cz bau dia punya la busuk...even pas cuci pun bau dia perggghhh mmg melekat kat idung...skang duk type ni pun msih pening bau benda ni..lps soal kpd din baru r dia gtau, bnda tu dia perbuat dr tepung+air peti sejuk yg busuk+susu tepung yg busuk+serbuk teh..aku ingt sampai d situ ja...yg c apis pl p tambh belacan + tempoyak...korg byg kan keadaan bau n rasa cam ner??? mmg enak r...pening aku....Nway thanz cz bersusah payah...hehehe..hbis jer prank aku terus kami sesama solat subuh kat surau..lama tak solat subuh surau ni..uhhuhu...tp rasa2 nyer jemaah subuh ni bau kot belacan yg tak hilang2 ni..hehehe =)





p/s : umur yg makin meningkat ni menanda kan ajal pun semakin dekat...

4 comments:

Aizuddin said...

ada tambahan lagi kat ramuan aku tu....sabun basuh pinggan

huhu....

mmg bez r...video nnt aku upload kat blog...

cahaya said...

Salam ziarah adik yang sudah tua.. :D
Selamat Hari Lahir ya...
tahniah dan takziah..

take care of ur health & iman as well....

Selamat Menjadi Gamma Student. Buat yang terbaik.. InsyaAllah..

Jangan bersedih.
Sesungguhnya Allah bersama kita jika kita beriman..
:)

.: F@!n :. said...
This comment has been removed by the author.
.: F@!n :. said...

uddin: ciss mu uddin, aku sampai pening2 n migrain 1 hari kau tau dah...hehehe...patut r muka aku ketat ja hari tu..rupanya ko buh sabun basuh pggan...iskk2...


kak kamilah: wsalam...syukaran kak kamilah ats nasihat...
=)