Pages

Friday, May 21, 2010

::. BiLa MooD TgH RaJin.::




Assalamualaikum...

ermmm agak bersawang gak blog ni..lama tak update..uhuhuh...tiba hari ni rasa rajin pl nk buat sume benda..kisah bermula bila lama tak menjeling almari rak buku, tiba2 mata ni jeling2 manja kat almari rak buku, tgk keadaan buku selps exam agak menyerabut kan kepala hotak ni...so dgn mood rajin ni, aku gagah mgeluar kan semua buku2 n beberapa "senjata" untuk menukar kan balik keadaan yg serabut tu menjd ok...aku merawat balik buku2 yg cedera akibat
"exam war"...





ni antara buku2 yg cedera akibat "exam war"...






ha ni keadaan selepas d balut "luka"...

actually terasa byk gak buku yg ori aku beli...beli la brg yg original...hehehe... bila dah balut buku ni, tersa baru pl buku2 ni...rasa cam semalam je beli..nampk baru jer ( puji sikit ) cuma bau kedai jer dah hilang, ganti ngn bau lain pl..hahhaha....



p/s : hargailah buku anda... =)



0 comments: