Pages

Monday, July 13, 2009

::.TaGgEd PeRtAmA Ku.::



di sebabkn 3 member ku tleh mengtagged...so kna r buat..


1. Nama-nama timangan anda

fain
abg
nyah
( singkatan dr angah bukan mak nyah k)


2. Anda seorang yang??

org yg pendiam..yer ker??
malu... ada r cikit2
suka memerhati keadaan sekeliling
suka usik org..
kuat makan...hahaha



3. Insan teristimewa

Mak...
abah...
kakak..
adik2 ku..
teman2 seperjuangn..



4. Lagu kesukaan anda

lagu yg slow2...
tak suka lagu yg rancak2..pening kepala..
sometime suka lgu yg ada related ngn kita



5. Makanan kesukaan anda

makanan yg mak masak..
sume saya bedal...
ikan bakar..nyum2..
makan yg org belanja..hahaha



6. Sikap yang buatkan anda stress

sakit gigi
Lapar...
tak nak mgaku salah
bila sy d ngorat..hahaha..gurau jer..




7. Warna kesukaan??


biru...
hitam..
putih..



8. 3 bende yang mesti ada dalam beg??


buku
pensil box
calculator

(aku bawa beg time p kelas jer hehehe)




9. Bila kali terakhir anda menangis..kenapa??

kali terakhir??ermmm
haa ada sekali...tahun leps..knp????ermmm






10. Tag 6 rakan anda


apiz...( ko kna wat )
Azwa...( hehe )
Aida..( sengal )
dilah..( byk bising dalam blog kan )
ain..( guna blog nafisa...hehe)
Hazri....( jgn menyayi pl )









9 comments:

mohamad said...

salam..

apekah sy ditagged?

hermm..mende kecik je ni..huhu..

AiRa's stUfF said...

fain tiiiiiipoooooooooooo!!!!!!!!

.: F@!n :. said...

apa yg bende kecik ni hazri???

aira: apa pl tipu ni??apa yg tipu...seikhlas dr hati ni..

jai.jezz ^.~ said...

naper aku ada kat cni..?? *ning* *nong*

ainxplod said...

oiii, pak cik.. nie ape bende nie...
main tagged2...
tak fhm ar aku...
kitaorg nie org cyber.. ape brg main tagged2..
main facebook ar...hahhaha...

.: F@!n :. said...

alah belagak budak cyber...at FB apa brng??tak dapat zahir kan emosi..

ainxplod said...

elehhhh....
ko jeles!!!!!!!!!
wakakaka....

~aida~ said...

aku di tagged...
da bwat da tagged tu...
siap da...
ko yang sengal..
bkn aku..

AzwaZynal said...

alamak.. adakah saya di tagged juge?
hehehe..
baru tau nih..maaf lah ye lambat bukak blog kamu..
tagged anda akan di usahakan tak lama lagi..
:p