Pages

Sunday, July 5, 2009

::.BeRsAmA TeMaN2 dI RuMaH BaRu.::


Assalamualaikum....
segala pujian di panjat kan ker hadrat illahi dah rasul junjungan...
akhirnya terupdate juga blog aku..malas tahap maximum melanda akhir2 ni..ngan kerja2 byk tertunggak ... kemas barang rumah baru lg ... berkenalan ngn stdnt baru dan cerita pgalaman alpha dalam progaram sume ...1 perkara yg munkin tak kan aku lalui jika berada d cyber...al maklum la dah d tranfer balik ke bumi melaka yg munkin menjd bumi bersejarah dalam diri ku ni..
ermmm duk kat rumah baru mmg best r...mmg bujang habis...9 org dalam 1 rumah ...hohohho..
mest org pkir sempit kan?? tp bila dah berada dlm 1 rumah tak rasa ramai...kalu sorg tak da sunyi jer rasa..sembhyg jemaah ramai2, makan sama2, tdo sama2..oppsss....mmg best r ..tp buat masa ni byk bnda nk kena sacrified r ...duit tgh kering so makn pun ala kadar jer tp mmg sedap r ...tgk r sapa masak...hmpir semua org kat rumah ni reti masak...dasyt laki2 idaman kat rumah ni...senang buat laki..hahaha...







ha ni dia nasi..pelik kan knp dia ada warna brown2 cikit...sebabnya nasi kami hangit...hahaha...tp selamatla nasi tu hangit kat tepi jer...kami lupa rupanya ni periuk yg mgguna kan gas..ingat kan automatik..hehehe...tp nasi ni leh makan lg la...








ini la menu tengahari kami...amacam??sedap kot..tgk yg kat pingan tu..tu r ayam...btul ker ayam?? telur ayam la..makn telur jer..jimat punya pasal..semua tggu duit scholar masuk jer..masuk jer habis kami akn "balas dendam"..melantak apa yg terpendam selama ni...



p/s: insyallah bila duit telekom pun dah masuk, kami akan ada kan sedikit kenduri tahlil sempena tahlil nenek hazri n afiq yg pergi menghadap ILLAHI baru2 ni dan kenduri doa selamat tuk rumah baru ni.. time n date will be announced after our economy stabli... jgn risau makanan bukan macam makanan d atas :p




6 comments:

eXo said...

sile la add ak nye weblog yang terbaru...
blog ini karot semate-mate...
geek BUKAN nerd
SEKIAN!

Anonymous said...

wah sedapnya...pandai korg masak...masak telur jer....

.: F@!n :. said...

alamak exo nk promote kat sini gak..

.: F@!n :. said...

anony: kami mmg pandai masak pun..terutama tuan punya blog ni...hhahahaha

afiq said...

wei awat masak telur jer???

.: F@!n :. said...

la rileks r org bujang kot...nant da duit bru mewah2..hehehe...tak pun tggu da bini dulu...hihihih