Pages

Tuesday, April 28, 2009

::.MaLaNg TaK BeRbAu.::

Assalamualaikum...

Hari ni hari yg tak leh aku lupakan...ada perkara tak baik berlaku...cita bermula cam ni...pada kul 6 pg hati ku ni terdetik nk sembhyg subuh d masjid..yer r dah berapa mggu tak smbhyg subuh kat masjd...hehehe....asyik subuh gajah jer...pas hbis nyer smbhyg aku pun bergegas balik r ke hostel...tp dr jauh aku dah perasaan da lampu sepert lampu ambulance kt hostel laki...kaki ku langkat lebih cpt dr tadi...hati kecik ni bertanya2 apa yg berlaku???subuh2 pl ni...org ramai kat hostel ni tgh d ulit mimp...cek punya cek rupa nya ada org jatuh dr tingkat 2...YA ALLAh muka nyer jgn tnya cam ner...time tu sikit org jer pghuni hostel prasaan ...pak guard n mak guard yg byk pun...mangsa yg jatuh tak dapat d knl pasti cz muka dia tak leh nak cam...hidung dia..Ya Allah....mata dia....fuuhhh....buat aku beristifar seketika...org kata dia mgingau...mimpi berjalan...pelik cz dia leh terlpas dr tnkp tu...jatuh pl tersembam...cuba byg kan cam ne keadaan muka nya bila tersembam mghadap tar tu...sampai skng masih lg teringt2 wajah tu...ingt malang tu tak berbau...dia leh datang dalm keadaan kita tak sedar..selalu lah mgingati ALLAH S.WT, nescaya DIA tentu akan mgingati kita...


P/S : sama2 lah kita berdoa agar mangsa itu selamat,walupn kita tak tau sapa orgnya tp sebgai manusai n munkin mangsa itu sedara seislam ngn kita, kita perlu berdoa agar keadaan dia selamat...

5 comments:

mong said...

hmm~bahaya.tdo tutup tingkap

BudinSengkeK said...

truk sgt ker weyh muke die?

.: F@!n :. said...

mong : tu r tido ttp tngkap...kang tak pasal2 mati sia2 jer jatuh kat bawah tu



budin : boleh tahan r ...warden pun tak leh cam muka dia cz truk...mata dia hidung dia...tak tau per jadi skng...

AzwaZynal said...

dah lame dah nyh..
ape cite bdk tuh skg?
[sambil wt muke sebok nk tau..hehehe]

.: F@!n :. said...

azwa : sila tgk post setrusnya..